Besviken på Melodifestivalen

Datum: 2010-03-14 Tid: 19:55:42
Åh vad irriterad och besviken jag är på svenska folket. Hur tänkte ni när ni röstade? Skitdålig låt, skittråkigt framträdande. Känns som om folk sympatiröstar på henne för att det inte gick så bra för henne i Idol. Tacka vet jag Darin, Erik och Ola el Pernilla. Hur ska Anna klara sig i Oslo? Åh jag är så besviken, funderar seriöst på att bojkotta melodifestivalen nästa år efter det här fiaskot.

Efter Melodifestivalen så tittade vi filmen "Dreamer: inspired by a true story".



Om filmen:
En hästtränare och hans dotter vårdar en sjuk häst med drömmar om att en dag tävla med henne i Breeders' Cup.

Så tyckte jag:
Jag är ju inte så intresserad av hästar, men vilken underbar film. Den här måste ni se =) Dakota Fanning är en fantastisk skådespelare.
Vackert filmad och bra skådespeleri rakt igenom.

++++

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback