Trerätters till mor och far

Datum: 2010-06-06 Tid: 15:54:14
Började dagen med 1 timmes badminton i Alfta. Det märks verkligen att jag har fått mycket bättre kondis efter allt slit på crossen på gymmet. Jag orkade springa så mycket mer än vad jag gjorde i vintras. Jag vann en match och resten tog Magnus hem.

Käkade lunch på NK, det blev en varsin tacotallrik som vanligt. Sedan åkte vi och handlade mat på Kvantum för att till kvällen göra en trerätters middag till mor och far.

Förrätt: Jakk avokadosoppa med räkor och citron
Varmrätt: Fläskfilé med potatismuffins, sås och sallad
Efterrätt: Rabarber och jordgubbspaj med vaniljglass

  

Tittade självklart på finalen i Talang och det var duktiga 14-åriga Jill Svensson som vann, och det var hon så värd.



Såg sedan filmen "The ministers".




Om filmen:
Polisman Alberto Santana blir skjuten framför ögonen på sin familj av två maskerade män. Flera år senare börjar en ny våg av brutala mord och nu är det upp till Celeste Santana att hitta sin fars mördare.

Så tyckte jag:
J*vla b-film, huvudskådisen var en sån skit b-skådis. Se den inte!

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback