Träning och sedan semester

Datum: 2010-06-02 Tid: 09:16:19

Idag är det den 1 juni, shit vad tiden går fort. Vi hade ställt klockan på 07.45 för att hinna packa och fixa lite innan det är dags att gå och träna. Idag ska jag både gymma och träna kondition =)
Sedan blir det hem, käka lite lunch, duscha och göra sig i ordning för att sedan åka upp till Bollnäs. På vägen ska jag stanna på JÅM-cutrin och handla lite hårspray mm, det börjar ta slut på mitt lager.
Vi åker upp till Bollnäs för att jag ska sminka och fixa håret på 2 tjejer imorgon (torsdag) till derad studentbal. Sen så ska vi självklart stanna kvar hela helgen, bli lite bortskämda av mor och far. Hoppas även på vackert väder så man kan ligga ute och steka, få lite bränna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback