Premiärbadat idag!

Datum: 2010-06-29 Tid: 19:27:10

Sista dagen man är ledig innan det är dags att jobba i 2 dagar. Vi hade ställt klockan på 08.00 men vi vaknade först kl 09.00??? vet inte vad som hände ;) kan någon ha stängt av alarmet?
Tanken var att vi båda skulle hinna träna innan vi åkte till stranden. Men när jag kollade gymmets öppentider så hade de börjat med sommartider from igår mån. Så varannan dag så öppnar de 14.00 och annars 06.30, så då hoppade vi träningen idag.

Åkte i stället till Långholmen och solade och badade med mor och far. Det blev ett premiärdopp för både mig och Magnus idag! YES we did it! Låg där och solade bra länge, idag var solen riktigt varm, vi hade ca 27 grader. Vid 14.00 så packade mamma och pappa ihop och åkte hem till Bollnäs igen då det är lite planering kvar angående fredagen. Men vi låg kvar 1 timme, åkte sedan raka spåret till Kvantum och handlade.

Vi fick med oss 3 kartonger med svenska jordgubbar, mums...ikväll ska jag frossa i gubbar!
Jag var helt slut när vi kom hem. Folk klagar på att de är trötta efter en dag på jobbet. Men då skulle de veta hur det är att vara ledig och ligga i solen hela dagen. Det tar knäcken på en....helt slut. Så jag tog en dusch och kröp sedan ner i sängen och slocknade i en timme, so nice!

Till middag blev det kycklingfilé i ugnen med min favoritsallad (vattenmelon, sugernaps, blandsallad, coctailtomater, gurka) och hallonbalsamico på det, mums! Vi satt ute på balkongen och gottade oss i värmen.

Snart är det dags för "Allsång på Skansen" och sedan är det fotboll (Spanien - Portugal). Sedan är det sovdags när jag ska upp tidigt och jobba imorgon. Jag ska vara ute på Saltis klockan 08.00 imorgon bitti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback