Nya naglar & filmkväll

Datum: 2010-06-02 Tid: 09:09:06

Igår körde jag på crossen i 1 tim och brände 860 kalorier, det blir bättre och bättre för varje gång...I like!
Tanken var att jag och Magnus skulle gå ut och lägga oss och sola lite efter träningen men med tanke på det ostadiga vädret så struntade vi i det. I stället så gjorde jag mina naglar, som blev helt ok . Och sedan fick det bli en snabbis till Kungens kurva för att köpa lite saker till på torsdag.

Till middag åt vi kycklingfilé med sallad men Magnus fick lite bulgur på sidan (så han inte får lågt blodsocker av no carbs). Jag har inte uteslutit kolhydrater helt i min kost, utan variera mig lite då och då. Så här på sommaren känns det så mycket fräschare att bara äta en härlig sallad tillsammans med en massa protein i stället för pasta, ris, potatis, bulgur mm.

Vi tittade även på en film innan det var sovdags, "The new doughter" med Kevin Costner.



Om filmen:
En nybliven ensamstående far måste flytta sina ungar till en specialskola. Sakta men säkert börjar hans dotter te sig alltmer underligt.

Så tyckte jag:
Vilken j*vla skitfilm, en skräkis och jag hatar verkligen skräckfilmer. Men trodde kanske att den inte skulle vara så farlig när Kevin Costner är med som ändå är en bra skådis.
Men jag säger bara: Se den inte!

-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback