Grillkväll med släkten

Datum: 2010-06-06 Tid: 16:07:34
Åkte till Mobackes med mamma på förmiddagen, hon skulle köpa ännu mera blommor till trädgården. Så passade vi också på att fika, jag åt en räksmörgås med aioli ;) mums!
Jag har inte mått så bra idag, har mått illa, varit trött och allmänt seg så medan Magnus tvättade både våran och pappas bil och mamma och pappa höll på i trädgården så låg jag på en solstol i skuggan och vilade. Gjorde i ordning lite fika till allihopa var den största ansträngningen jag gjorde.

Fick en matta (limegrön), ett nytt duschdraperi (svart) och 2 st nya blomlådor till balkongen av mamma idag, mycket snällt och uppskattande. Så nu ska vi göra i ordning på balkongen när vi kommer hem. =) Roligt, roligt!

Kvällen tillbringade vi hos farbro Niklas och hans familj, de bjöd på grillat. Vi satt där hela kvällen och hade trevligt och mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback