Back in Sthlm

Datum: 2010-06-27 Tid: 19:36:38

Kom hem till Sthlm strax innan 19.00 så jag hann precis på Magnus. Så jag fick träffa och pussa lite på honom innan han åkte till jobbet. Mamma och pappa följde med upp en snabbis innan de åkte vidare till Långholmen.
Jag tog det väldigt lugnt hela kvällen, passade på att se en riktigt tjejfilm "Love happens" med underbara Jennifer Aniston.



Om filmen:
Vi får följa Burke Ryan (Eckhart) som efter att ha förlorat sin fru skriver en bästsäljande bok om att kunna hantera sin sorg vid tragiska händelser. När han åker iväg på en affärsresa till Seattle stöter han på en kvinna som har varit på ett av hans seminarium (Aniston) och faller pladask för henne. Det är då det visar sig att han inte riktigt har kommit över sina känslor för sin döda fru.

Så tyckte jag:
En vacker och bra snyftis. Bra skådespelare samt story. En ritkigt tjejfilm som bör ses.

+++(+)

Fastnade sedan framför tv´n, filmen "The last castle" visades på tv 4. Men slocknade efter halva, tur att jag hade sett den förr ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback