7 tim i bil......Äntligen framme!

Datum: 2010-06-16 Tid: 22:30:09

Då var man framme i Skövde efter ca 7 tim i bil. Efter att vi hade tränat (styrka 1 tim + kondition 15 min) så skyndade vi oss hem för att komma i väg kl 12.00 då vi hade bestämt träff med min kära far halvvägs upp till Bollnäs. Mötte upp honom för att lämna vår lille Snutt som ska få komma på sommarkollot igen efter ca 1 vecka hemma i betongdjungeln ;)

Sedan började resan söderöver mot Skövde.........Fick mess av min kära vän Fia som befann sig i Skövde av alla ställen och jobbade. Så då lovade jag att vi skulle komma förbi på Media Markt där hon var och la golv om vi hann dit innan det hade åkt. Och det gjorde vi, så det var trevligt, vi hann kramas och prata lite innan det var dags för henne att städa undan och för oss att åka till apoteket och köpa medicin innan de stänger.

När vi anlände hem till svärmor och svärmor så hade de ställt till med kalas, de bjöd på en tre rätters middag så här mitt i veckan. Och det uppskattades verkligen, allt smakade super, mums!
Vi satt ute på deras inglasade terass och åt, pratade och bara myste tills nyss då det var dags för dem att sova. Kanske även för oss som ska upp tidigt imorgon för att åka på äventyr ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback