Träning och shopping, vilken underbar dag!

Datum: 2010-07-15 Tid: 21:09:20

Drog och tränade i värmen idag ändå även om jag tvekade i morse. Körde styrketräning 1 tim och kondition i 35 min, skönt att ha det gjort. Det kommer att bli dåligt med träning på semestern då är det gott att ha hunnit med 3 pass den här veckan i allafall.

Vid 17-tiden så åkte jag och Magnus ut på en liten shoppingtur inför våran semester. Åkte till Skärholmen där jag köpte en ny, snygg rosa dagbok, en vit tunika från Gina Tricot och ett par asläckra kilklackar =) Så nöjd är jag med dagens shopping. Magnus han köpte sig ett par nya jeans från Levi´s och en somrig, randig tröja. Bestämde oss sedan för att åka och köpa oss en ny kamera för pengarna som vi fick av mor och far i julklapp som skulle gå till just en kamera. Vi var på alla ställen, OnOff, Elgiganten, Expert och till sist MediaMarkt där vi äntligen hittade den. En slimmade digitalkamera med stor skärm och många pixlar och lättanvänd. Den kostade lite mer så då var älsklingen så rar och la till det ;) Åh vad glad och nöjd jag är just nu!

 När vi kom hem igen efter våran lilla shoppingtur så var det dags att börja packa. Åh det är ju så tråkigt och ännu värre är det att packa upp. Kom i säng rätt sent och så ska vi upp tidigt imorgon för att åka ner till Malmö.

Så då går jag på bloggsemester ett tag.......

Bilder kommer på shoppingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback