Storröjning här hemma

Datum: 2010-07-16 Tid: 22:02:23

Åh det var riktigt skönt att få sova i sin egna säng i natt. Sov som en stock, skönt att ha fönstret öppet (vi har myggnät) och en fläkt som blåser. Jag sov ända till klockan 11.00 =) så skönt. Hade tänkt att gå och träna idag, men värmen gjorde så att jag blev helt utslagen och bestämde mig i stället för att göra lite nytta här hemma. Så när Magnus vaknade några timmar senare så åkte vi runt hela Kungens kurva och letade efter ett par snygga brassestolar (men hittade tyvärr inga), storhandlade på Kvantum på vägen hem. Och när vi kom hem så storröjde vi, packade upp all packning efter några veckor slit och släng hit och dit, rensade ut garderoben från vinterkläder och in med alla ljusa och färgglada sommarkläder, mm. Så nu känns det välstädat och snyggt här hemma igen. Vi har ju inte brytt oss så mycket på sista tiden då vi typ har levt i en resväska.

Vid 19.00 så var det dags för Magnus att åka och jobba. Själv så satte jag mig framför datorn och kollade runt lite. Kröp sedan ner i sängen och tittade lite på tv. Hade svårt att somna så jag låg och tittade på någon svensk serie på svt1 tills klockan var 01.30 och sedan tog det säkert ytterligare 1 timme innan jag kunde somna. Det blir så när man sover för länge på dagarna och inte är van att sova ensam. Kommer att vara lagomt pigg imorgon när jag ska upp och träna...NOT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback