Sola + träning

Datum: 2010-07-08 Tid: 09:45:35

Ännu en varm dag med stekande sol, härligt! Blev väckt första gången kl 06.00 =( hade stora påsar under ögonen när jag gick och öppnade för pappa som hade kommit från Tyskland. Han ville låna duschen samt ta en kopp kaffe innan han fortsätter sin resa upp till Bollnäs. Hade svårt att somna om, men efter några försök så sov jag som ett barn igen och blev väckt vid 09.00 när Magnus kom hem. (Nu är han äntligen ledig igen!).

Har lite träningsvärk idag, funderade ett tag på om jag skulle hoppa träningen idag och bara ligga och steka i solen. Men då gjorde Magnus mig påmind om att jag bara kommer att ångra mig med tanke på att vi nog inte kommer att tid att träna i helgen nere i Malmö så är det lika bra att köra idag igen. Men gymmet öppnar inte förän kl 14.00 idag, så då hinner jag sola mellan 10-13 innan jag ska hem och stoppa lite lunch i magen innan träningen. Känner jag att jag vill bli ännu brunare så kan jag ju alltid lägga mig i solariet ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback