Snabbshopping

Datum: 2010-07-06 Tid: 13:20:52

Då var det snart dags för veckans första träningspass som består av 1 tim styrketräning som följs av 35 min intervallträning på crossen. Det ska bli riktigt skönt att träna igen =)
Eftersom det inte blev någon sol så fick jag ju tyvärr hoppa beachen idag. Så i stället åkte jag till Kvantum och handlade lite mat och så blev det ett stopp på H&M i Kungens Kurva. Fick med mig en hel del smått och gott, några baslinnen och toppar, en ny neonrosa sminkväska, en mindre tuch up sminkväska (med plats för puder, lipgloss, mm). Hittade även ett träningslinne som jag tänkte inviga idag =) Nu när man är brun och vågar visa lite mer hud =)
Hade stor lust att åka till Skärholmen och shoppa loss också, men jag fick hoppa det idag. Jag var ju tvungen att åka hem och laga lite lunch och hinna äta innan det är dags att gå till gymmet vid 14.00.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback