Sminkjobb stillbildsplåtning "Sara Lee" dag 2

Datum: 2010-07-05 Tid: 22:36:13

Upp och hoppa samma tid idag, klockan ringde 06.15. Tycker om att ha god tid på mig på morgonen så att jag slipper stressa osv. Jag hade lyxen att få skjuts ut till Solsidan/Saltis idag igen, jag är så bortskämd...I like!
Idag var det stillbildsplåtning för samma företag och samma familj som skulle sminkas. Men idag var vi inte alls lika många på plats, skönt så slipper man känna sig i vägen osv.

Idag rullade det på riktigt fint och vi var klara strax innan klockan 12.00 (och jag var bokad halvdag 4 tim). Och då kom Magnus och hämtade mig, bilen full med packning och självklart lille Snutt. Jag kom jättebra överens med skådisen som spelade mamman (hon var karatetränare, firsör och föder upp chihuahuaor). Så vi bytte nr osv och jag hoppas att vi kommer att hålla kontakten i framtiden. Hon gav mig massor av tips när det gäller hår mm, så fick jag en ny stylingprodukt av henne som jag ska prova. Liknar produkten "dust it", och den älskar jag ju så det ska bli spännande. Hon köper även hårprodukter mm från samma ställe som mig så vi sa att vi kanske skulle gå på någon inspirationskurs där tillsammans någon gång.

Resan upp till Bollnäs gick jättebra och när vi kom fram så fixade mamma och pappa lite mat, grillade hemmagjorda hamburgare, mums!
Senare på kvällen åkte vi hem till farbror Niklas och hans familj och hälsade på. Vi satt mest och pratade och så blev det lite bus med småkussarna så klart. De hade köpt hem en jättestor studsmatta som vi hjälpte dem att sätta ihop, som jag ev ska våga mig upp på någon dag. Hoppas att den håller bara =)
Resten av kvällen blev lugn, satt i soffan och tittade på tv innan det var sovdags.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback