Huvudvärk......

Datum: 2010-07-18 Tid: 23:19:57

Sitter här med huvudvärk, har nyss tagit en tablett och hoppas att den tillsammans med lite sömn ska göra susen. Tror att jag kanske tränade lite för hårt i värmen idag samt för lite mat och vätska. Inga kolhydrater på hela dagen gör mig lite yr och trött i bollen....men ska man köra hårt så ska man, det är ju bara i några dagar. Vill man något så är det bara att bita ihop, stå ut med tröttheten, huvudvärken mm.

Sen Magnus åkte och jobba idag så har jag bara legat och tittat på avsnitt efter avsnitt av serien "Andra Avenyn". Jag har fastnat helt för den, en riktigt bra svensk serie.
Men nu väntar sängen och lite sömn förhoppningsvis för att orka med morgondagen då jag ska träna på förmiddagen och sedan fira min älskling som fyller år =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback