Gym + sola

Datum: 2010-07-07 Tid: 09:33:44

Good morning sunshine! Idag är solen tillbaka, så underbart! Efter att ha sovit skit i natt, är det nu dags att bege sig till gymmet och köra lite kondition, låta svetten rinna. Efter träningen ska jag hem och käka lite lunch innan jag lägger mig och steker i den härliga solen. Nu ska jag bli ännu brunare......

Gjorde mina naglar igår och under tiden såg jag filmerna "Den bästa sommaren" med Kjell Bergqvist och "Sökarna - Återkomsten". Så nu har jag fräscha och snygga naglar igen!
Ikväll ska jag göra lite nytta, lappa Magnus alla jeans som på något underligt vis alltid går sönder i grenen och bak i rumpan...Hmmm undrar vad han gör? ;)
Jag ska även börja packa lite smått inför våran semester ner till Malmö (skulle behöva en ny resväska, men det får vi köpa på tor när Magnus är med).


Nu drar jag till gymmet så kanske vi ses här ikväll igen.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback