En slapp onsdag

Datum: 2010-07-28 Tid: 13:39:59

Ondagen den 21/7 fick det bli sovmorgon för oss både då vi kom i säng sent igår. Eftersom det var fint väder så hoppade jag träningen så åkte vi och solade och badade i några timmar i stället. När vi kom hem så slängde jag ihop en lättare pastarätt till lunch för att sedan till kvällen göra egen kebab.
Kvällen tillbringade vi sängen tittande på "Andra avenyn" samt sista Wallanderfilmen "Vittnet".



Om filmen:
En liten flicka gömmer sig någonstans i Ystad. Hon har sett något fruktansvärt, och måste till varje pris tystas. Samtidigt inleds en omskriven rättegång om människohandel i Ystad Tingsrätt där Kurt Wallander och åklagaren Katarina Ahlsell utsätts för dödshot. Den skrämmande situationen tvingar dem långsamt att se med nya ögon på sina yrken och varandras liv. När det unga vittnet själv tar kontakt med Kurt Wallander befinner han sig snart mitt uppe i en dramatisk uppgörelse med båda deras liv som insats.

Så tyckte jag:
Vilken besvikelse och detta skulle vara sista filmen. Blev jättebesviken.

++


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback