Dagens träning

Datum: 2010-07-06 Tid: 19:55:20

Träningen gick som alltid mycket bra. Jag var där när gymmet slog upp dörrarna klockan 14.00 och i början var det rätt lugnt men efter en halvtimme så var det nästan fullt med folk. Alla vill träna en dag som denna, grå och trist. Började som vanligt med en timmes styrketräning och körde sedan kondition (brände 525kalorier på 35 min), är supernöjd med det.
När jag kom hem så blev det ett mellis innan jag ställde mig vid spisen och gjorde i ordning kyckling i ugn samt en stor grönsallad med bla sugarnaps, melon, nektarin, blandsallad, coctailtomater, gurka mm....mums vad gott! Så nu har även Magnus matlåda både idag och imorgon. Tur att han har en så huslig flickvän som mig ;) som lagar massor av god mat ;)
Nu har han åkt iväg och jobba (19.00), men vi fick lite tid tillsammans då han vaknade kl 16.00 idag.

Just nu så sitter jag och laddar över lite musik till i.poden som jag kan lyssna på när jag tränar. Bla: Eminem feat Rihanna - Love the way you lie, Getting over you - David Guetta, commander - Kelly Rowland feat David Guetta, We no speak americano - Marco Calliari, Candy - Aggro Santos feat Kimberly Wyatt, Can´t be tamed - Miley Cyrus samt några låtar från Christina Aguileras nya skiva Bionic.

Nu tänkte jag sätta mig och kolla på en svensk gammal film medans jag fixar mina naglar. Så att de blir lite snygga till helgens semester.


Kommentarer
Postat av: Chefen

Du är den bästa Linda!

2010-07-07 | 05:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback