We are going to Luleå

Datum: 2010-01-25 Tid: 15:19:05
Magnus väckte mig kl 06.00 i morse.....vilken hemsk tid att kliva upp. Stackars hälften av Sveriges befolkning som måste kliva upp den tiden varje dag. Om jag var stadsminister så skulle jag se till att alla arbetare inte behövde börja jobba före kl 09. Inte ok om jag får säga mitt!
Jaja det fanns ju en anledning varför vi var tvugna att kliva upp så tidigt idag, vi ska ju sitta i en bil i 9 tim och åka upp till Luleå.
Kl 06.40 lämnade vi Bollnäs och eftersom jag knappt hade vaknat till liv så fick Magnus börja köra, vid Sundsvall (ca 2 tim senare) så började jag kvickna till och tog då över ratten =) det är så när man är morgontrött som mig.
Vilken lång bilresa......men det gick förväntasvärt bra, v hade så trevligt, vi satt och sjöng, lyssnade på musik och snackade en massa skit. Så tiden rann i väg och det kändes verkligen inte som om vi suttit i en bil i 9 tim när vi kom fram.



Vi checkade in på hotellet (Elite) och varvade ner lite innan det var dags för mig att köra Magnus till kvällen avslutningsfest som började kl 18.00. När jag sedan kom tillbaka till rummet så kröp jag ner i ett varmt och skönt bad och läste lite bok. Livet är rätt bra ibland, så härligt att bo på hotell, så avslappnande oxh gött. Kröp sedan ner under täcket och ringde Roomservice och beställde upp lite mat. Det blev en queen bacon burger med king size strips...men tyvärr så blev jag lite besviken, hamburgaren smakade skit (den var köpt och inte hemmagjord), tur att stripsen och grönsakerna var goda och att jag köpt med mig en påse godis och några apelsiner, så kvällen är räddad.

 

Tittade sedan på "Halv åtta hos mig" och "Made in sweden" medans jag sydde mitt nya löshår som är så snyggt, långt och ljust. När jag var klar med det så var det dags att tvätta det med silvershamphoo och toning. Det blev super, jag är sååå nöjd.

Kl 23.00 fick jag mess av min älskling, han ville hem, han hade fått nog. Stackaren var väl så klart trött efter den långa resan plus att han varit vaken sen 06.00.

Snyggingen ;)



Vi myste och tittade lite på tv´n innan vi båda tokslocknade, snacka om trötter och trötter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback