Sovit dåligt i natt

Datum: 2010-01-09 Tid: 12:17:46

Fy vad jag har sovit dåligt i natt, nu är jag ju van att sova breved Magnus om nätterna. Och nu när han är borta så blir hela jag orolig och har svårt att slappna av. Låg och läste till kl 01.00 sen försökte jag somna, det gick så där...vaknade till och från hela tiden.
När jag klev upp i morse var det 18 minus ute....brrrr...så typiskt, jag som tänkt ta en promenad idag och lägga mig i solariumet en stund, men det får vänta tills det blir mildare ute.
Det känns som om hela Sthlm har snöat in, det är så lugnt och tyst över allt. Är det för kallt för folk att gå ut eller?

För mig blir det i allafall en lugn och skön innedag, jag ska försöka läsa ut boken, titta på lite film och göra lite nytta på datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback