Skövde here we come

Datum: 2010-01-02 Tid: 18:22:38

Tisdag den 29/12 så var det dags för oss att lämna Bollnäs för att åka vidare till Skövde. Vi kom i väg kl 10.00 ifrån Bollnäs, stannade till hemma i Sthlm för att kolla blommorna och posten. Hämtade ut ett paket på posten (Magnus försenade julklapp) =) en eltandborste..... Passade på att springa in till salongen och se om någon utav dem hade tid att fixa två utav min naglar som hade gått av. Vola läste det lite snabbt, så nu är man hel inför nyår!

Svängde förbi Heron City och köpte med oss thaimat som vi åt i bilen, allt för att spara in tid.
Vi började att lyssna på Dan Browns senaste ljudbok, mend et gjorde oss bara trötta så i stället fick det bli soundtracket till "Mamma Mia" för att liva upp stämningen i bilen lite.

När vi kom till Örebro så gjorde vi ett stopp på deras stora köpcentrum "Marieberg", men det var inte mycket att hurra för, det var kaos i alla affärer, hittade ingenting. Vad ska jag då ha på mig på nyår? Gav Gina Tricot en chans, och där hittade Magnus en klänning som han tyckte att jag skulle ha på mig. Efter att ha provat den och sett den på så kändes det rätt bra, så den slog vi till på och ett par nya örhängen fick det bli.

När vi kom fram till Skövde så hade Magnus mor och far dukat fram mat, så det var bara att slå sig ner och käka, välbehövligt kan jag säga efter att ha suttit i en bil i ca 8 tim.
Firade även våran lilla julafton tillsammans med dem =) Vi fick bla en massa söta och roliga muffinsformar, ett mirakel grytunderlägg, en ny Dammsugare!!! =) Äntligen! Mycket välbehövligt och lägligt eftersom den gamla typ är stendöd....Vi fick också 4 st biobiljetter =) toppen  för oss som älskar att se på film, så då får det nog bli "Snabba Cash" den 15 jan!
Hade en mycket trevlig och lugn kväll och sedan väntade sängen och lite sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback