Idag börjar "Operation Linda"

Datum: 2010-01-11 Tid: 11:34:07

Ännu en natt utan sömn, varför ska det vara så svårt att somna och sedan sova gott? Jag är ju supertrött på kvällen men sen är det precis som om jag kommer in i någon andra andning och inte kan slappna av, tillåta mig att somna. Så i natt blev det inte många timmars sömn tyvärr, så nu sitter jag här lätt illamående, huvudvärk och känner mig allmätn trött och irriterad. Näsan rinner...varför slår aldrig den här förkylningen ut eller går tillbaka?
Och ute är det 11 minus och det har snöat i natt så nu är det bara att gå och borsta av bilebn igen!

Nej nu ska jag sluta och klaga, men man kan inte alltid vara jätteglad och på bra humör. Och det blir nog lätt så här efter 3 nätter utan någon vidare sömn.

Idag börjar i allafall "Operation Linda" som Magnus och jag har döpt det till. Och vad det innebär det får ni se ;)

Har valt vilken bok jag ska läsa i allafall, det blir "Matthandlaren Ohlssons död" av Karin Whalberg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback