En lugn och skön söndag

Datum: 2010-01-10 Tid: 11:55:27

Det tog lång tid innan jag somnade i natt igen även fast jag låg och läste bok fram tills klockan var 01.20. Ska det fortsätta så här ända till på tisdag när Magnus kommer hem eller? Då får jag nog ta en sömntablett i natt. Det är så jobbigt att ligga och vrida och vända på mig, när jag väl somnat så sover jag sååå oroligt. Så när jag väl vaknar så känner jag mig inte utvilad.

Idag står det inte heller så mycket på schemat, ska ta en promenad nu, passa på att sola lite solarium, skicka tillbaka en tröja åt Magnus (som han fick i julklapp, den var för liten). Åka och köpa lite frukt och göra en stor fruktsallad och glass till kvällen, är sjukt sugen på det just nu.
Det är i allafall lite mildare ute idag, 9 minus och då kan man ju palla sig ut en sväng ;)



Den snygga tröjan från "Affliction" som jag måste skicka tillbaka eftersom den var för liten för Magnus.
Han var ju sååå snygg i den, en tuff och snygg rock t-shirt.

Ska även välja ut en ny bok som jag ska börja läsa, har lite beslutångest bara....
Vilken ska jag välja?
"Matthandlaren Olssons död", "Diamanter är för evigt" el "Tre sekunder"?

  

För alla er som inte har sett Johan Falk filmerna så kan jag tipsa er om att se den första filmen idag på tv4 kl 21.00. Mycket bra och spännande, grymma Joel Kinnaman är också med ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback