Lördag

Datum: 2010-02-13 Tid: 12:31:04

Har sovit sååå gott i natt, tätt intill min älskling. Vi tänkte sova ut länge idag eftersom båda inte fick så mycket sömn igår. Men då väcks vi av en kund som ringer och ska komma och hämta bordet han ville köpa av mig från Blocket. Imorgon är det jag som ska sätta mobilen på ljudlöst, ingen ska få störa.

Ute så är det grått och trist, det blåser och snöar...vill inte alls gå utanför dörren idag känns det som. 7 minus....brrr så kallt. Vi funderar på om vi ska åka och ta en fika på ett café i Vasastan där min vän Anna och hennes kille jobbar idag....men vi får se =)

Ikväll har vi bokat bord på Jimmys Steakhouse, eftersom Magnus jobbar natt imorgon söndag då det är "Alla hjärtans dag" så tänkte vi fira det idag i stället.


Kommentarer
Postat av: helena

jag vill också på jimmys steakhouse!! =) hoppas ni får en trevlig kväll tillsammans!!!!



här är se sol =)

2010-02-13 | 14:11:02
URL: http://flowernena.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, biljetterna till Takida när dom spelar i Freluga gick åt som smör. Vi fick biljetter som någon hade lagt undan men inte hämtat ut :p Snacka om tur! :) Tror nog att biljetterna till PINK oxå gick åt som smör. Åhh! De ska bli så himla roligt!



Jag åker nog tåg ner. De går ett direkt tåg från Bollnäs typ vid 5-tiden på morgonen. Brukar åka de. Orkar inte mä nå byten. Men hur tar sig Helena ner?



Kramar!!

2010-02-13 | 19:51:33
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback