Hemma hos mor och far i Bollnäs

Datum: 2010-02-18 Tid: 22:56:09
Då var väckarklockan "mamma" igång igen, 08.30 (samma tid som alltid) så var det dags för mig att kliva upp. Magnus fick ligga kvar och sova eftersom han ska jobba natt i natt. På med träningskläder och i.pod lurarna i öronen och så var det ut i 8- och powerwalka med mor i 1 tim. Så himla skönt att ha kommit igång med detta igen även om det är skitväder ute med massor av snö, kyla och is. Men det är bara att bita ihop och drömma sig bort till våren då man kan kasta av sig  kläderna och njua av sin powerwalk.

När vi kom hem så klev Magnus upp och det blev en lugn dag, vi kände inte för att göra något speciellt då jag och mamma skulle åka till Bollnäs i eftermiddag. Vid 14-tiden så la jag mig breved Magnus på sängen när han tittade på OS och självklart så somnade jag, sov i 1 tim. Så himla skönt, hoppas att jag kan somna i natt bara.

Det kändes tråkigt att åka ifrån Magnus, ville ju så gärna att han skulle följa med upp men i stället ska han jobba natt tor-mån. Och eftersom vi ändå inte kommer att träffas någonting så passade jag på att boka in mig på en kurs samt fira farbror Niklas och kusin Julia som fyller år.

Kl 17.00 gick bussen från Sthlm och vi skulle vara framme i Bollnäs kl 20.20. Usch vilket skitväder och väglag det var, tur att vi inte tog egen bil. Började läsa några sidor ur boken men blev så trött och slocknade så klart igen. Hur ska jag kunna somna i natt? Det är något med att åka buss och tåg när det är mörkt ute...värsta sömnpillret! Jag kan inte hålla mig vaken, det är helt omöjligt.
Pappa hämtade oss på stationen och när vi kom hem så stog maten på bordet =) Nice!

Nu har vi precis tittat på tv`n "Historian om Susan Boyle", åh vilken underbar story. Hon sjunger ju så otroligt vackert....och vem kunde tro det när hon intog scenen första gången.
Ett underbart sångklipp när Susan Boyle sjunger en duett med Elaine Page.




Har även tittat lite på OS, få sett Anja vinna OS-brons! Vilken kämpe hon är, först värsta vurpan igår och idag så tar hon medalj! Grattis till dig Anja!



Snart ska jag sova...jag ska vara på plats kl 08.00 på kursen imorgon och då ska jag hinna hämta upp Helena som ska vara min modell också. Och jag behöver minst 8 tim skönhetssömn för att bli människa ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad BF står för kommer jag att berätta om till veckan :) Så håll utkik!

Ha en bra helg gumman!

Kram kram!



Ps. De sitter ju skyltar på farbror din över hela stan ju. Hahahaha! Vad tyckte han om de då?

2010-02-19 | 13:43:09
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: helena

min favvo låt, den där sjunger jag jämt på så kris blir galen =) jag tycker den är så fin! hon är ju fantastisk!!! kul att höra hur hon fram för den och de va mycket bra =)

2010-02-19 | 22:10:33
URL: http://flowernena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback