Going home to Stockholm

Datum: 2010-02-22 Tid: 12:17:20
Hade en mycket lugn dag igår, jag låg mest i soffan och kurerade mig. Allt för att bli frisk så fort som möjligt. Fick besök av Helena och Kris som kom och hälsade på en stund, trevligt med sällskap.
Tittade en hel del på tv, en massa serier och annat smått och gott...
Sen blev det så klart en hel del OS, men ingen medalj till Sverige.

Vaknade vid 09.00 i morse, ute var det 27 minus....hur ska man våga sig ut idag? Magnus ringde strax efter 09.00 när han hade kommit hem från sitt nattpass. Hemma i Sthlm hade vi också 22 minus...och det är kallt för att vara i Sthlm. All t-bane trafik ovan jord är inställd så det går bara ersättningsbussar...Att Sthlm aldrig lär sig att vara bättre förberedd när det blir snökaos. Var lite orolig igår när jag hörde på nyheterna att de även ställt in all tågtrafik till och från Sthlm, att jag kanske inte skulle få komma hem. Men som det ser ut just nu så ska tåget som jag ska åka med från Bollnäs vid 13-tiden går som det ska. Jag vill ju hem till min älskling nu, saknar honom så!

Nu har jag duschat och fixat till mig, packat min resväska och stoppat lite lunch i magen, så nu är jag redo att åka.
Får se om världens bästa pojkvän kommer in till centralen med bil och hämtar mig, så slipper jag krångla med t-bana och ersättningbuss...orka, NOT!

Kommentarer
Postat av: Sara

Nu har jag talat om för Hanna om våra middagsplaner innan konserten och hon var helt mä på noterna :)

2010-02-23 | 10:09:13
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback