Förhandsboka till bokrean

Datum: 2010-02-24 Tid: 19:30:36

Äntligen så är det dags för bokrea! Paradiset för en bokmal som mig!
Klickade nyss hem en beställning från CDON, får se om jag ger mig ut på stan och kollar in alla affärer som har bokrea, tex Åhlens, akademibokhandeln och liknande. Se om jag kan göra några fynd.
Jag kan även rekommendera Bokus och Adlibris.

Dårens dotter av Mian Lodalen




Galaprinsessor av Amanda Goldberg



Min bästa väns dotter av Dorothy Koomson



Ljudet av ditt hjärta, Om jag kunde drömma, När jag hör din röst av Stephenie Meyer

  


Otrohetsdieten av Eva Cassady



Till alla er som älskar att läsa böcker så är jag tacksam för alla boktips som jag kan få!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback