En ny start i mitt liv

Datum: 2010-02-01 Tid: 19:07:01

Idag börjar första dagen på mitt nya liv och vad det innebär det får ni se. Ni som känner mig vet säkert vad jag menar ;)
Dagen började mycket bra med ett hårt pass på gymmet, skönt att vara tillbaka. Känna att motivationen är tillbaka även om min självkänsla inte är på topp. Tur att jag har en sån fantastisk pojkvän som stöttar mig i allt jag gör. Även om jag är grinig en morgon, mår skit och känner mig allmänt fet och äcklig, att inga kläder passar, de sitter åt på fel ställe osv.

Jag trodde verkligen att jag skulle ha tappat det mest efter 2 mån träningsuppehåll, men det visade sig att jag hade fel. Träningen gick hur bra som helst så nu längtar jag redan till nästa pass på onsdag. Eftersom kroppen måste återhämta sig i 48 tim mellan styrketräningen då jag kör igenom hela kroppen varje gång jag gymmar.
Undrar vad jag ska hitta på imorgon då? Beror nog på vädret, kanske blir det en powerwalk eller så får det bli crosstraining och löpbandet på gymet.



Åkte förbi Lidl på vägen hem och köpte ett flak med kvarg...Mmmmmm!



Efter lunchen så tog vi tag i vårat nya projekt (renovera garderoben). Så vi tömde garderoben på allt, och då var min tanke "hur fick allt detta plats på 3 kvm???" hahaha.....
Men nu ska det bli ändring på det =)
Slog bort alla hyllor, mm i garderoben så nu är den tom och vi kan göra vad vi vill där inne. Började med att spackla igen alla hål och när det hade torkat så slipade Magnus.
Forsättning på det följer imorgon ;)

Rensade lite bland kläder...Magnus fick hjälpa till att slänga eftersom jag har lite svårt för det. Jag är ju en liten "samlare".
Slängde nog ca 20 bikinis, 30-40 tal trosor, string, hotpants och liknande, ett 10-tal sängkläder, och en massa dukar, kuddöverdrag, grytlappar mm som man har samlat på sig under åren. Så vi fick en massa plats över.

Bilder kommer.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback