En lördagkväll som gick i Schlagerns tecken

Datum: 2010-02-07 Tid: 22:13:12

Somnade när jag låg där på sängen med Magnus, sov säkert i 1.5 tim. Så himla skönt, jag älskar verkligen att sova middag. Bara slumra in =)

Till middag så blev det varmrökt lax med hjortronvisp, räkor med aioli, kex med en god hemmagjord röra, grön sallad mm. Tände lite ljus och satt i köket och åt middag för en gångs skulle. Mmmm så gott allting var, hade kunnat suttit kvar länge och mumsa.

Kl 20.00 var det dags för Melodifestivalen, vilken floppstart...Tycker absolut att Ola och Linda var bäst i kväll. Linda åkte tyvärr ut men Ola gick direkt till Globen och med sig fick han Salem al fakir (???).
Tog ett bad efter det, låg och läste litebok och myste medans Magnus spelade tv-spel igen.



Tittade på filmen "Couples retreat".



Om filmen:
Komedin följer fyra par som är på semester på en tropisk ö.
Medan ett par är där för att arbeta på sitt äktenskap är de andra tre där för att åka jet ski, gå på spa och njuta av att ha roligt i solen.
De upptäcker snart att deltagandet i anläggningens parterapi inte är valfritt…

Så tyckte jag:
Helt ok film, inte så rolig som jag hade förväntat mig tyvärr. Bra skådespeleri.

+++


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback