Reafynd på Åhlens

Datum: 2010-12-29 Tid: 15:11:30

Åkte med Magnus till jobbet i morse. Han började jobba kl 08.00 så då hoppade jag av hemma hos mor och far så kunde jag göra mig i ordning där och gå till jobbet vid 09.00 då jag börjar.
Började klockan 09.00 idag för att städa och plocka upp lite efter en hektisk jultid. Fyllde på med lite nya reavaror, så nu finns det en massa härliga saker att fynda. Jag har bla lagt undan en Versacedoft "Bright crystal" (som jag använde mycket förr, älskar den här doften) och en tuff väska till mig själv =)



Gjorde även en hel fynd på smyckesrean =) 70% rabatt, det ni....passa på att fynda!

   
 

När jag hade slutat jobba så kom Magnus och hämtade mig så åkte vi hem tillsammans. Till middag så lagade jag spaghetti och köttfärssås. Magnus mådde inte så bra idag, han hade jätteont i huvudet, så han fick en migräntablett av mig och tog det lite lugnt. Det blev inte mycket gjort ikväll, vi satte oss i soffan och tittade lite på tv och på filmen "Ensam hemma 1" men då fick även jag tokhuvudvärk, så vid 21.00 så kröp vi till sängs =) Hur skönt som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback