Råkade jobba över.....Oooops!

Datum: 2010-12-01 Tid: 12:39:03
Då var det måndag igen, när man jobbar helg så märker man knappt skillnad på vardag och helg. Förrutom att alla andra är lediga när det är helg (mamma, pappa, Magnus och resten av släkten). Men jag ska inte klaga, jag trivs sååå bra på mitt jobb så det gör inget att jag jobbar helg, det är jag så glad över, man tjänar bättre, det är fler kunder ute och handlar, korta dagar mm.

Idag började jag kl 11.30 och skulle jobba till 17.30, men förvirrad och snurrig som jag är så glömde jag bort det och råkade jobba till 18.00....Måste prata med chefen om det imorgon. Det blir lätt så när man har mycket att göra och när man inte har superduperkoll på sitt schema. Men skit i samma....mig gör det ingenting, jag kan bjuda på det.

När jag kom hem så luktade det saffran och nybakat när jag öppnade dörren.....Mmmmmm I like! Då hade min snälla pappa bakat lussebullar/lussekatter i mängder =) Åh vad jag ska frossa, mmm så gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback