Ledig idag

Datum: 2010-12-15 Tid: 12:09:13

Idag är det onsdag och jag är ledig, så himla skönt då jag har massor att göra. Hela förmiddagen har jag suttit i telefon och ring och ordnat en massa saker. Man blir rätt trött i huvudet av det, sitta framför datorn och i telefonen hela tiden. Så nu är det dags att göra lite annan nytta, stoppa lite energi i kroppen så att jag orkar måla och städa.

Ikväll blir det nog rätt lugnt, sitta i soffan och mysa med älsklingen framför en handbollsmatch. Ladda batterierna för morgondagen som kommer att bli lång. Först ska jag på möte med banken, sedan ska vi besikta bilen och kl 12.45 börjar jag att jobba och eftersom det är klubbkväll imorgon så kommer jag att jobba sent, till kl 21.00.

Handlar du för 300:- imorgon kväll mellan 19-21 så får du en värdecheck på 50:- tillbaka och handlar du för 600:- så får du en på 100:-, bra va?

Funderar på om jag ska lägga ut lite bilder på hur vi har fått det i huset lite senare idag/ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback