Adventmys framför en bra film

Datum: 2010-12-06 Tid: 10:45:07
Igår jobbade jag ensam inne på skönhet på Åhlens och det gick hur bra som helst. Ibland blev det för mycket folk och lite kaos men då fick jag lite hjälp av en kollega i kassan. Jag sålde över budget ensam igår =) Är så glad över det....jag sålde även en massa Biotherm produkter, så det luktar bonu från dem ;) Alltid lika trevligt!

När jag kom hem så slappade jag lite i soffan och pratade i telefonen med min vän Fia medans mamma lagade mat. Sen var det middagsdags och eftersom inte Magnus och pappa var färdiga i huset så åt vi före dem....vi var ju så hungriga.
Till kvällen blev det adventmys med hjortronglöss (som smakade skit) och pappas nybakade lussebullar, så goda. Vi tittade även på filmen "Bröderna Karlsson" innan det var dags att sova.



Om filmen:
Bröderna Karlsson är en förväxlingskomedi som handlar om ett tvillingpar som till en början inte känner till varandras existens. Den ena är en framgångsrik, pedantisk advokat i Stockholm. Den andra som är bosatt i Norrland med fru och barn är en notorisk otrogen slarver. Bröderna träffas för första gången i samband med en bouppteckning. Deras möte leder till kaotiska förvecklingar och vänder upp och ner på deras tillvaro.

Så tyckte jag:
Kjell Sundvall som har regisserat filmen gör en aldrig besviken. Filmen bjöd på en massa skratt och var riktigt rolig/mysig/charmig. Kan verkligen rekommendera den här filmen.

++++

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback