20 december

Datum: 2010-12-29 Tid: 12:12:02

Idag skulle jag egentligen vara ledig men eftersom min kollega skulle operar sig idag så fick jag hoppa på hennes schema vilket innebär att jag jobbar idag också. Men jag ska inte klaga, jag har bett chefen om att få fler timmar så det är ju bara bra, det ger ju även mer cash och det är ju ännu bättre =)
Jobbar mellan 09.55-18.45 och när jag slutade så åkte jag och Magnus till affären med en lång lista på vad vi skulle köpa till julbordet och för all bakning. Det fick bli pizza till middag idag då vi har en massa att göra här hemma.

Vi hjälptes åt att baka, så vi hann med att baka bröd (kavring), göra pepparkaksmuffins med lingon, rockyroads godis och en pepparkakskladdkaka....det luktar så gott här hemma just nu. Längtar till julafton då jag ska få sätta tänderna i alla godsaker, mums!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback