1 vecka kvar till julafton

Datum: 2010-12-17 Tid: 07:51:38

Då var det redan fredag, shit vad dagarna går fort. Nu är det 1 vecka kvar till julafton!

Har sovit skit i natt....somnade och sov som bäst vid 04.00 fram till kl 07.00 när Magnus åkte till jobbet. Då var det bara att kliva upp, jag kunde ändå inte somna om. Jag känner mig lite stressad, mycket att tänka på nu, alla klappar som ska inhandlas, julbak, klä granen, göra klart hemma, julmat mm. Jag älskar verkligen julen och eftersom vi ska fira den första gången hemma hos oss, i vårat nya hus så vill jag att det ska bli perfekt.

Nu ska jag gå och äta frukost och göra mig i ordning, för kl 09.40 kommer Helena och hämtar mig så ska vi åka ner på stan. Shoppa lite klappar och käka lunch innan jag börjar jobba kl 12.15.
Idag har jag en soft dag igen, jobbar bara 4 tim och när jag har slutat ska jag hem till mamma och pappa. Jag ska fixa smink och hår på mamma som ska på julbord ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback