Snygg i håret igen ;)

Datum: 2010-08-11 Tid: 23:59:33

Bankmötet idag gick jättebra =) När jag var klar där efter 1 timme så åkte jag in till stan för att göra ytterligare några ärenden. När jag var klar inne stan så åkte jag till Söder/Slussen till Ida´s salong. Hade köpt med mig en sallad till lunch som jag mumsade i mig medans Ida började med mitt hår. Jag blir alltid så snygg i håret efter ett besök hos Ida =) Känner mig lika nöjd varje gång, hon lyckas verkligen få den här ask/grå/silver tonen på mitt blonda hår som jag bara älskar. Det är synd att tiden går så fort när jag är där, vi har alltid så mycket att prata om, och det är alltid lika trevligt att träffas. Nu är det väl ca 6 veckor tills nästa besök.

När jag kom hem så var det dags för Magnus att vakna, klockan var strax innan 17.00. Myste lite i sängen medans vi tittade på 2 avsnitt av "Andra Avenyn". Sedan åkte jag med honom ner på centrum och köpte med mig en sallad hem till middag. Bara jag håller mig under mina 1000 kal så är det ok =) I natt är det Magnus sista natt för den här veckan sedan väntar en veckas semester.

Ikväll har jag tittat på två filmer "Old Dogs" och "Hot tube time machine". Och under tiden så sydde jag och fixade med mitt löshår samt fräschade upp mina naglar.



Om filmen:

Fyra stycken killkompisar - uttråkade med sina vuxna liv - reser tillbaka till sina respektive glansdagar på 80-talet tack vare ett bubbelbad som kan resa i tiden.

 
Så tyckte jag:
Halvrolig film med helt ok skådisar. Den bjöd på en del skratt.

++



Om filmen:
Två vänner och kollegor, en frånskild kärlekstörstande man, och en kärleksfull ungkarl får ett 6-årigt tvillingpar på halsen - deras liv vänds upp och ner just när de ska avsluta ett livsviktigt jobbavtal.

Så tyckte jag:
Ingen höjdarfilm trots bra skådespelare. Småcharmig i mellanåt.

++

Nu väntar sängen, ska upp i skaplig tid imorgon. Kl 11.00 ska jag vara hos gyn och göra cellprov (usch vad nervös jag är). Kl 11.30 ska jag luncha med Leo och hans dotter Leona (som ni kan se i nya Ikea reklamen), den söta lilla ungen som sover =)
Sedan bär det av till Skövde senare på eftermiddagen för lite semester igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback