Måndagsångest

Datum: 2010-08-09 Tid: 22:02:42

Då var det måndag igen, ångest! Vet inte riktigt varför eftersom jag inte ska jobba. Men jag känner alltid så!
Idag hade jag planerat att träna på morgonen då jag inte har varit på gymmet på nästan 2 veckor nu. Även det ger ångest. Men när klockan ringde vid 08.00 så var jag inte lika motiverad, tyckte att det började göra ont i halsen igen, samt att ryggen smärtade. Tänkte länge att jag skulle hoppa träningen idag då jag ändå inte kände mig motiverad eller pigg. Men jag hade mått så dåligt om jag inte gick i väg, utan bara ha suttit hemma och grubblat. Och eftersom det regnade ute så kändes det ännu tyngre. Men jag tog mig i kragen och tog på mig träningskläderna och gav mig iväg. Och det är jag glad att jag gjorde, körde styrketräning i 1 tim och kondition i 15 min (pallade inte mer då jag började känna av i halsen igen, samt började hosta illa). Men det var så skönt, det känns så bra att ha gjort det, veckans första pass.
Jag har även beslutat mig för att endast leva på 1000 kal mån-tor och mestadels genom flytande föda. Få en liten skjuts i viktminskningen kanske. Jag hoppas på det i allafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback