Filmkväll

Datum: 2010-08-21 Tid: 10:52:10

Så vad gjorde jag igår kväll efter att Magnus hade åkt och jobba? Jo jag pratade i telefonen med Helena i nästan 2 tim, vi hade mycket att prata om =)
Sedan kröp jag ner i sängen och tittade på filmen "The Joneses".
Försökte sova runt tolvtiden men det var nästan omöjligt, låg och vred och vände på mig bra länge innan jag lyckades somna. Under natten har jag vaknat ett flertal gånger. Så när Magnus kom hem i morse (lör) så kände jag mig inte direkt utvilad och pigg, men lika bra att kliva upp så kanske jag är lite tröttare ikväll i stället.



Om filmen:
Den till synes perfekta familjen Jones flyttar in i ett nytt grannskap och de lever inte bara den amerikanska drömmen, de säljer den också...

Så tyckte jag:
Intressant och helt ok film, lite småseg då och då. Men helt klart sevärd. Bra handling.

+++

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback