En deppig dag........

Datum: 2010-08-10 Tid: 22:41:32

Idag har jag inte haft någon bra dag, det kände jag redan när jag vaknade. Jag kände mig trött, hängig, deppig och låg. Kände inte för att göra någonting, ville helst bara somna om och vakna så var det onsdag. Ibland har man sånna dagar tyvärr. Jag orkade inte ens åka in till stan och köpa löshår som jag hade planerat, utan får göra det imorgon.

Tog en promenad på 1 timme och gick sedan förbi solariumet och solade i 20 min. Kanske kunde detta få mig att må bättre?! Men jag kände mig lika tom och låg efteråt också....vet inte vad det är med mig idag???
Gissa om det är tungt med maten nu när jag bara ska äta ca 1000 kal,  det ända jag tänker på är allt som är onyttigt. Känner mig allmänt trött i bollen av det, men det är bara att bita ihop, det är inte många dagar kvar nu. Idag blev det havregrynsgröt till både frulle och lunch och till middag blev det soppa och där i mellan lite smoothie och frukt.

När Magnus vaknade så tittade vi på tre avsnitt av "Andra Avenyn" =) Då blev jag lite glad för en stund!
När Magnus åkte vid 19-tiden så kröp jag ner i sängen och tittade på filmen "The Last Song".



Om filmen:
Sjuttonåriga Veronica "Ronnie" Millers liv vändes upp och ned när hennes föräldrar skilde sig och hennes pappa flyttade från New York City till Tybee Island, Georgia. Tre år senare är hon arg och fjärmar sig från sina föräldrar. Ronnies far, en före detta konsertpianist och lärare, lever ett lugnt liv i badorten, helt uppslukad av att skapa ett verk för en lokal kyrkoförsamling. Filmen är baserad på en roman av Nicholas Sparks.

Så tyckte jag:
En bra film som fick mig att både skratta och gråta. En riktigt tjejfilm. Helt klart sevärd!

++++


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback