Är hösten här???

Datum: 2010-08-04 Tid: 11:13:14

Godmorgon! Här i Sthlm så regnade det hela dagen igår och i morse när jag vaknade var det värsta höstvädret. 14 grader och grått, vart tog sommaren och värmen vägen?
Jag är fortfarande inte frisk, vet inte vad jag ska göra?! Tänkte göra mig i ordning ändå och ta en liten kortare promenad för att få lite frisk luft. Kanske stanna och handla lite så att jag kan baka lite i eftermiddag =) Magnus och hans kollegor tyckte jättemycket om mina kolakakor, så det var ju roligt. Men idag funderar jag på att baka sirapslimpa.
Har gått och tappat aptiten lite nu medans jag har varit sjuk. Har inte kännt mig sugen på något speciellt. Men igår fick jag sug på sushi, så jag tänkte att det ska jag äta det till lunch idag. Men nu känner jag inte alls för det =(
Jag ska även försöka lappa Magnus jeans, men det är ju så boring! Ligger hellre och kollar på film/serier, läser eller bakar nu när jag är krasslig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback