Spysjuk idag igen

Datum: 2010-04-02 Tid: 12:17:27
Vaknade vid 09.00 i morse, kände mig så där. Hade svårt att få i mig frukosten, det smakade inget vidare. Bestämde att vi skulle ut och gå, för att få lite frisk luft och kanske skulle jag må bättre då.
Men så blev det inte, kände mig jätte illamående, spy kom upp från halsen så vi beslöt oss då för att avbryta promenaden och gick och solade i stället. Skönt att bara ligga ner, slappna av och njuta av värmen.

Nu när vi kom hem så åkte pappa och Magnus till verkstaden och Mamma tog sin dagliga promenad och jag sitter här hemma och vet inte alls vad jag ska göra. Lägga mig och vila? läsa bok? kolla film? ducsha och göra mig i ordning?

Nu är jag trött på att må så här, nu när det är påsk och allt. Har jag åkt på magsjuka, maginfluensa eller vad?

Vi får se vad som händer ikväll, vi har pratat om att umgås med Helena och Kris. Hoppas att jag blir bättre tills dess.
Ikväll är det premiär för "Talang 2010" och så är det ju underbara "Solsidan".


Kommentarer
Postat av: therese w

Hej vännen! usch det är inget vidare att må sådär ligger själv magsjukså himlans typiskt när vi är barnlediga och jag skulle träffa en vän jag inte träffat på 100 år.Krya på dig kram kram

2010-04-03 | 10:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback