Salongsmöte står på mitt schema idag

Datum: 2010-04-27 Tid: 09:14:47

Då har Magnus åkt och jobba och jag har stoppat lite frulle i magen. Idag hade jag egentligen en möte inbokat på Östermalm/karlaplan kl 10.00. Men sent igår kväll fick jag ett mess av ägaren till salongen att hon avr tvungen att ställa in det, pga dubbelbokning. Det är ju smart när man ska visa en ev kollega salongen, NOT! Om hon redan strular hur kommer det då bli sen? Jag är så trött på allt strul, varför kan inte allt bara rulla på och bli som jag vill direkt. Så nu blir det bara ett möte kl 12.00 i Svedmyra på en salong, men där ute vill jag helst inte vara. Men jag ska ge det en chans, kolla in stället, personalen mm.

Har bokat tvättstugan i eftermiddag också, så jag hoppas att jag hinner hem. Då jag har en massa tvätt samt att jag ska tvätta vårat vita sommaröverkast som vi vill lägga på.
Jag ska även hinna med dagens träning, 1 timme powerwalk innan Magnus kommer hem från jobbet vid 20.30.

See Ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback