Påskafton dag

Datum: 2010-04-03 Tid: 10:31:56
Vaknade i morse och kände mig piggare än vad jag har gjort nu i några dagar. Är fortfarande väldigt orolig i magen, så jag får väl passa mig för vad jag stoppar i magen. Fick några magtabletter av min vän Helena och hoppas att de kanske kan hjälpa. Illamåendet är också bättre men inte helt borta.

Vet inte riktigt vad som händer idag men ikväll så kommer min farbror Niklas och hans familj på middag. Det ska bli trevligt, busa lite med småtjejerna.

Nu ska jag göra mig i ordning så får vi se om det blir en fika på stan eller om det blir en soft dag hemma.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej Tjejjen!!



Dum fråga kanske....men du är inte gravid då ;)

Ó om inte hoppas du blir bättre snart.



Härlig blogg du har, lättläst o väldigt uppdaterande då du har koll på det mesta märker jag :)

Sen har du ju gett mig ett o ett annat tips oxå på både det ena o det andra i köpväg...gillas.



Glad Påsk!!

2010-04-03 | 11:50:00
Postat av: A

fin blogg. :]

följa varandra med bloglovin? :*

2010-04-03 | 12:43:18
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback