Mysig tv-kväll

Datum: 2010-04-02 Tid: 12:11:48
Hade en riktigt myskväll framför tv´n igår kväll med en massa bra på tv och filmen "Så olika". Kände mig rätt pigg hela dagen igår men sen när vi skulle gå och lägga oss så blev jag så dålig, kände mig spysjuk igen. Fattar inte vad det är för fel.

Tittade på första avsnittet av "The forgotten" på tv igår. Mycket bra kriminal-serie. Påminner lite om "Oskyldigt dömd", samma stil. Kommer absolut att följa den serien om jag inte tittar på det på nätet, jag har ju inget tålamod att följa saker 1ggr i veckan, utan vill se allt nu, helst igår ;) Säsong 1 består av 17 avsnitt, så det finns lite att se fram emot.



Om filmen:
Så olika kretsar kring två systrar, den ena nytillsatt finansborgarråd i Stockholm, nyskild och mamma till två döttrar. Den andra en självständig tv-producent som har fått i uppdrag att göra ett nytt direktsänt sångprogram från Skansen – nu mitt bland djuren! Den handlar om att bli sanslöst förälskad i sin värsta fiende, om människor som möts trots att de är fundamentalt olika. För här övervinner kärleken allt – från politisk maktkamp till dans med sälarna på Skansen.

Så tyckte jag:
Mysig film i skön Helena Bergström anda. Bra skådespeleri. Roligt att se Johan Wideberg, att han är tillbaka. Bjuder på en hel del skratt.

+++

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback