Fransförlängning någon?

Datum: 2010-04-28 Tid: 15:34:19

Klev upp 08.00 i morse och då hade Magnus redan börjat jobba, han skulle vara på plats redan kl 07.30 idag. Fick stressa lite för att hinna äta frulle och göra mig i ordning till 09.00 då skulle jag infinna mig på Salong Gullan här i Västertorp. Idag hade jag nämligen 4 st kunder som jag skulle göra fransförlängningar på. Har fått in en rätt bra teknik så jag var klar med alla fyra strax innan 12.30 =) Och alla var supernöjda, så det var roligt. Hoppas att de kommer att sitta och hålla bra, så att de vill komma tillbaka =) Så gulligt av Cissis mamma att låta mig få vara på deras salong lite då och då och göra lite behandlingar.

När jag var klar så skyndade jag mig hem, hihi...det tar ca 1 min från salongen hem till mig. Stoppade i mig lite lunch och sedan ett halvt dunderpiller och gav mig i väg till gymmet. Körde så hårt så att svetten rann som en tok på mig, åh vad jag älskar mina nya dunderpiller, jag känner mig så stark, motiverad och energirik av dem. Jag var nästan ensam på gymmet idag, hur skönt som helst.

Nu sitter jag här hemma och väntar på att Magnus ska sluta så att jag kan ta bilen och åka till Kungens Kurva och köpa lösfransar och lösnaglar till morgondagens plåtning. Jag ska göra ett jobb för en coctail/brud-katalog (det ger bra med pengar kan jag lova). Så imorgon kl 08.00 ska jag vara på plats i Hammarby/Luma och sminka, fixa hår naglar mm på 2 modeller i 4 tim. Perfekt arbetsdag, jag älskar halvdagar speciellt de som betalar så bra som en "normal svenne" får ut på en vecka i lön ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback