Ensam och uttråkad.....

Datum: 2010-04-20 Tid: 19:20:17

Åh vad tråkigt det är att vara hemma ensam, utan min älskling. Det är så lugnt och tyst mot för vad det brukar vara. KOM HEM MAGNUS!
Under dagen så hann jag med allt jag skull, städat, gjort en del nytta på datorn, vilat och nu väntar ett varm och skönt bad och en bra bok. Måste även hinna med att snygga till mina naglar inför morgondagens kurs, jag kan ju inte komma till nagelskolan och se ut som jag gör nu.

Jag har en sak jag måste berätta, att på lördag kl: 20.00 så ska jag och Magnus och se "Bounce" i Globen en sista gång innan de lägger av. Det ska bli så spännande och roligt, hoppas att Magnus kommer att tycka det också även om han inte är så förtjust i dans som jag är. Jag har sett Bounce flera gånger förr och de är ju så grymma. Jag har även sminkat de flesta från deras dansgrupp också vid olika tillfällen, det ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback