En söndag på Heron City

Datum: 2010-04-19 Tid: 10:17:57

Ingen sovmorgon idag heller, vaknade vid 08.30 och då kom mor och far upp för att göra oss sällskap vid frukostbordet. Tog det väldigt lugnt hela förmiddagen och efter lunch så åkte vi till Heron City för att busa lite med tjejerna och stoppa något i magen.
Elin som inte är van att åka rulltrappa, eller det är väl egentligen ingen från Bollnäs då det bara finns en enda i hela stan blev helt galen när hon fick syn på alla rulltrappor som finns på Heron. Så det började med att tjejerna åkte upp och ner med dem ett antal gånger. Sen fick det vara bra så då gick vi till "Spinnars" där de vi köpte ett kort laddat med pengar så de kunde prova en massa spel, arkadspel mm. Och det gick verkligen hem, de hann nog med det mesta.
Vi passade även på att luncha där, det fick bli thaimat för allihopa.

När vi kom hem så laddade jag över ltie barnfilmer till tjejerna på ett USB, så att de har lite nytt att titta på där hemma. Runt 15-tiden så åkte hela familjen Larsson/Heed hem och då var jag och Magnus så trötta så vi kröp ner i sängen. Jag slocknade på Magnus bröst medans han låg och spelade tv-spel =) Så himla skönt!
Till middag gjorde vi egna hamburgare med strips och till efterrätt så unnade vi oss en varsin kanelbulle.
Jag lyckades tjata till mig lite massage undet tiden vi tittade på filmen "Brooklyn finest".

Bilder kommer.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback