ELF Cosmetics

Datum: 2010-04-03 Tid: 15:54:39
Har glömt att berätta att jag fått lite smink hemskickat från gulliga Ingrid ELF Cosmetics. Har länge kollat in deras sminkprodukter på deras hemsida och funderat på om jag ska börja jobba med dem när jag frilansar som make up artist. Och innan jag beställer hem så skickade de hem lite testprodukter till mig så jag kan prova mig fram innan jag gör en stor order.

Jag fick ett puder, en mineralögonskugga, ett läppglans och en ögonskugga.

Hittills har jag bara provat pudret som jag verkligen kan rekommendera. Ger ett matt och snyggt resultat och håller länge.



Mineralögonskuggan i färgen "Elegant" har jag på mig just nu och den har bra pigment och känns mycket hållbar, lägger sig inte i några linjer eller liknande. Snyggt att ha som highligter, i ögonvrån mm.



Läppglanset "Lip stain" var bra då det har färgpigmentet i ena sidan och glosset i andra sidan. Bra färgpigment som sitter länge, länge och glosset ger ett lagomt glossigt resultat.



Så jag kan varmt rekommendera dessa produkter, mycket bra smink till mycket bra priser. Bra service.

Dags att uppdatera din sminkväska inför våren/sommaren? Då tycker jag att du ska gå in här och shoppa loss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback