Bounce - The last show

Datum: 2010-04-25 Tid: 16:53:27

Igår lördag den 24/4 var jag och Magnus på Bounce i Globen. Vilken upplevelse, vilken show och vilket drag. Ångrar inte en sekund att jag var där. De bjöd på en härlig blanding av all möjlig dans, bra musik, mm. Det hade gärna fåt varit 1 timme till, då tiden rann i väg. Vi hade grymma platser, vi satt på en V.I.P-läktare med kändisar som bla Markoolio mfl. Vi såg hur bra som helst, sånna här platser slulle man ha varje gång man är i Globen. T.o.m Magnus som aldrig har sett en dansuppvisning el är det minsta intresserade av dans tyckte att det var hur grymt som helst.

En divabild....



Jag & min underbara pojkvän Magnus

 

En mycket lyckad kväll....

  
   
  
 
  
 
 
  
  
 


Kommentarer
Postat av: helena

kul att även magnus tyckte de va bra! härligt att ni hade en grym lördagkväll!! är lite avis att jag inte kunna gå..



va smal du blivit, fin!!



kramen

2010-04-25 | 20:54:48
URL: http://flowernena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback