Annan dag påsk

Datum: 2010-04-05 Tid: 11:51:59
Magnus väckte mig vid 09-tiden i morse, då tyckte han att det var dags att kliva upp. Tittade ut och möts av snö-blandat regn =( Vart tog våren och solen vägen? Detta skitväder i april?

Sitter nu här hemma hos mor och far och funderar på hur jag ska skriva ihop en affärsplan till arbetsförmedlingen. Tänkte ansöka om starta eget bidrag nu när jag ska öppna salongen. Det kan ju vara rätt skönt att ha en liten trygghet när man är ny och inte har byggt upp någon kundkrets än. Så jag håller tummarna så får vi se hur det går.
Ska få hjälp av pappa i eftermiddag att skriva ihop något bra, han som kan det här med affärer osv.

Idag ska vi åka till sjukhuset och hälsa på min farfar som ligger där, han har fått lega där hela påsken, stackarn. Så vi får väl åka dit och se hur han mår, köpa med lite gottis så att han snart är på benen igen ;) Lite chokladenergi!

Idag är det sista dagen vi är i Bollnäs, för imorgon tisdag så bär det av hem till Stockholm igen. Tillbaka till verkligheten efter att ha haft en mysig och skön semester hemma hos världens bästa föräldrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback