Vill inte vara sjuk

Datum: 2009-09-16 Tid: 11:10:38



Jaha då har man gått och blivit sjuk då....så typiskt, jag som har så mycket inplanerat både tor, fre och lör. Jag har inte tid med det här.
Feber, halsont, ont i kroppen, snorig och trött.
Magnus klev upp 08.00 i morse, men jag låg kvar i sängen och vaknade kl 09.30.
Och nu sitter jag här framför datorn med ett stort glas färskpressad apelsinjuice och funderar på vad jag ska hitta på. Magnus är i Haninge och fixar specialsulor till hans fötter, det hade jag också tänkt göra. Men jag fick stanna hemma idag.....
Tror att jag ska bädda ner mig och titta på första avsnittet för säsongen av Gossip Girl (säsong 3, avsnitt 1) släpptes i USA i förrgår.
Försöka bli frisk och kry tills imorgon när jag ska på utbildning.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback